2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Merkezi Yerleştirme, Kurumlar arası ve Kurum içi Yerleştirme Puanıyla Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları ve Kayıt İşlemleri
Yatay geçiş başvuru sonuçları için tıklayınız.
2025-2026 akademik yılı güz dönemi yatay geçiş başvurusu yapan öğrencilerimizin kesin kayıt işlemleri 08-13 Eylül 2025 tarihleri arasında online gerçekleştirilecektir.
Kesin Kayıt Belgeleri
** Başvuruda belgelerin aslını verenlerin kesin kayıtta tekrar vermesine gerek yoktur.
Aşağıda yer alan programlara kayıt esnasında aşağıda belirtilmiş olan ek belgeler istenmektedir.
Programlara Göre Kayıt İçin Gerekli Olan Ek Belgeler
- Havacılık Yönetimi ve Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği Programına kayıt yaptırabilmek için gerekli olan ek belgeler:
- Uçuş Harekât Yöneticiliği Programına kayıt yaptırabilmek için gerekli olan ek belgeler:
- Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programına kayıt yaptırabilmek için gerekli olan ek belgeler:
- Uçak Teknolojisi, Havacılık Elektrik ve Elektroniği, Uçak Gövde ve Motor Bakımı Programına kayıt yaptırabilmek için gerekli olan ek belgeler:
* Havacılık bölüm/programları kayıt işlemlerinde gerekli Sağlık Raporunu kayıt süresi içerisinde alamamış öğrencilerimizin sağlık raporu yerine "Sağlık Raporu Taahhütname Formunu" teslim etmeleri gerekir. Formu indirmek için tıklayınız.
Kayıt Aşamaları
Beyan formları onaylanır. Bilgiler kaydedilir. Kaydedilen bilgilerden sonra ekrana gelen anket formu doldurulur. Anket doldurulduktan sonra aktif olan “Anketi Gönder” butonuna tıklanır.
Açılan yeni pencereye “T.C. Kimlik Numarası” ve “Öğrenci Numarası” girildikten sonra “Doğrulama Kodu” gönder butonuna tıklanarak daha önce kaydettiğiniz telefon/e-posta adresine gönderilen kodla ödeme sayfasına erişilir.
Açılan ekranda uygun olan ödeme tipi seçilir. “Ödemeye Yönlendir” butonu ile “Kart Bilgileri” penceresine erişilir. Bu sayfada istenen bilgiler doldurulduktan sonra “Öde” butonu ile ödeme aşaması tamamlanır.
Ödeme Sistemindeki Seçenekler
Peşin Ödeme: “Öğrenci Ödeme Sistemi” sayfasındaki Havale/EFT satırında görünen tutar, aynı satırdaki IBAN’a alıcı adı ve açıklama ile gönderilir.
Banka Havalesi/EFT seçeneği ile peşin ödeme yapan öğrencilerin kayit.kapadokya.edu.tr adresine giriş yaparak dekontlarını uygun alana yüklemesi gerekmektedir. Ödeme teyidinin alınması ve onaylanması işlemleri en geç 24 saat içerisinde tamamlanarak onay verilmektedir.
Kredi Kartı Tek Çekim: “Kredi Kartı Tek Çekim” satırında yer alan “Seç” butonuna tıklanır. En altta aktif olan “Ödemeye Yönlendir” butonu ile “Kart Bilgileri” penceresine erişilir. Bu sayfada istenen bilgiler doldurulduktan sonra “Öde” butonu ile ödeme aşaması tamamlanır.
Kredi Kartı Taksitli: (sadece anlaşmalı banka kartları için**) “Kredi Kartı Taksitli 5 veya 10 Taksit” satırında yer alan “Seç” butonuna tıklanır. En altta aktif olan “Ödemeye Yönlendir” butonu ile “Kart Bilgileri” penceresine erişilir. Bu sayfada istenen bilgiler doldurulduktan sonra “Öde” butonu ile ödeme aşaması tamamlanır.
Kredi Mail Order: “Kredi Kartı Mail Order 10 Taksit” satırında yer alan “Seç” butonuna tıklanır. En altta aktif olan “Ödemeye Yönlendir” butonu ile “Kart Bilgileri” penceresine erişilir. Bu sayfada istenen bilgiler doldurulduktan sonra “Öde” butonu ile ödeme aşaması tamamlanır.
** Bonus, World, Maximum, CardFinans ve Ziraat BankKart
Eğitim Ücretinin Yatırılacağı Banka Hesap Bilgileri
Havale veya EFT yapılacak ise;
Alıcı: Kapadokya Üniversitesi
IBAN: TR26 0006 2001 0410 0006 2989 81
Açıklama: Öğrenci Ad-Soyad ve Okul No veya TC. Kimlik No
Garanti Bankası Şubesine gidilir ise;
İsteğe bağlı ödeme
Kurum Kodu: 2623 (NEV. EĞİTİM HESABI)
Açıklama: Öğrenci Ad-Soyad ve Okul No veya TC. Kimlik No
** Öğrencinin adı-soyadı ve T.C kimlik numarası ödeme dekontunda açık bir şekilde yazılı olarak belirtilmiş olmalıdır.